Monday 25 June 2012

Aku terkilan...

Entry kali ini bkn mengenai karya photography..tetapi rasa yg membawa mati dlm hati ini,
Jam 12:41am aku terjaga dgn mimpi yg menghantui aku kini menjadi realiti.

Semua nya bermula ketika aq sedang sibuk menjalankn tugas yg baru diceburi,
tanpa disangka aq menerima pesanan ringkas dr si dia yg menyatakn bahawa aq tidak jujur tentang status aq dengan menyatakn nama sseorg yg pernah memberi harapan dan kemudianya memusnahkn harapan tersebut.

Sedangkn aku pernah meluahkn mengenai nya kpd si dia, tetapi tidak diendahkan...

Aku betul2 terkilan krn diserang tanpa diberi peluang utk menyatakn perkara yg sebenar.. Dan kini 'silent treatment' diberikn oleh si dia.. Yang mana aku tahu akan sikap si dia..

Mungkin perasan ini hanya ada pd diri ini shj, mungkin hanya aku shj  yg mewujudkn rasa ini, mungking aku sedang mencipta dunia ku sendri..mungkin juga...

Kini aku kembali bersendiri, Ya Allah tolong kembalikn semangat dan kekuatan ku....

~Nor Farrah~

No comments:

Post a Comment